ALD NET

1- Bu uygulamaya nasıl giriş yapabilirim? 

www.aldnet.com sitesine giriş yapın.
Kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin, bu bilgiler size , ALDnet.admin@aldautomotive.com adresinden gönderilen iki farklı mail ile gönderilmiştir. 
Kullanıcı adınız isminizin ilk harfi+ soyisminiz (örn. Dkaya) şeklindedir. 
Size gelen şifre geçici şifredir ve sisteme ilk girişinizde değiştirilmelidir. 
Size gelen geçici şifreyi 10 gün içerisinde aktif hale getirmeniz gerekmektedir, aksi halde üyeliğiniz kullanım dışı olur ve tekrar şifre talep etmeniz gerekir. 

2- Şifremi nasıl değiştiririm? 

Sisteme ilk girişinizde ALDnet.admin@aldautomotive.com adresinden gönderilen şifrenizi değiştirmelisiniz, aksi halde güncel raporlara ulaşamazsınız. 
şifrenizi değiştirirken aşağıdaki güvenlik unsurlarını dikkate almanız gerekmektedir. (şifreniz en az sekiz karakterden oluşup, büyük harf, küçük harf ve bir sembol içermelidir). şifre değiştirmek için; 
« My settings » menüsünden « Personal data » menüsünü tıklayınız.
Old Password hanesine size gelen Ģifrenizi, New Password hanesine yeni belirlediğiniz şifrenizi giriniz. Confirm New Password bölümüne de tekrar yeni şifrenizi giriniz. Şifrenizi değiştirdiğinizde, yeni şifrenizin bildirildiği bir e-posta alacaksınız. 

3- ALD Net şifresi ne kadar süre geçerlidir? 

Şifreniz bir yıl geçerlidir.
Şifrenizin son kullanma tarihinden 10 gün önce bir e-posta alacaksınız. 

4- ALD Net üyeliğiniz kullanım dışı olabilir mi? 

Şifrenizi son kullanma tarihinden önce değiştirmemeniz durumunda, ALD Net üyeliğiniz kullanım dışı olur. 

5- Kullanıcı adımı ya da şifremi unutmam durumunda ne yapmalıyım? 

Forgot your login and/or password? » linkine tıklayınız. 
E-mail adresinizi yazınız. Otomatik 2 mail alacaksınız: 

  • Kullanıcı adınızın olduğu mail 
  • Geçici şifrenizin olduğu ikinci mail 

YOL YARDIM

1- Sürücü kaza yaptığında ne yapmalı? 

Sürücünün çağrı merkezini 444 88 30 numaralı telefondan araması durumunda,  yedek araç dahil her konuda yardım alacaklardır. 

2- Çekici ile servise giden araç için randevu almamız gerekli midir? 

Hayır, çekici ile servise giden araç için randevu almanız gerekmez.  

YEDEK ARAÇ

1- İhtiyaç durumunda size tahsis edilen Yedek aracın sınıfı ne olacak? 

Temelde yedek aracın sınıfı uzun dönem aracın sınıfı ile  eş değer olmaktadır. 
Kullanıcı kendi kullandığı araçtan daha yüksek sınıfta bir araç talep ederse aradaki fiyat farkı kullanıcının firmasına ayrıca fatura edilir. 

2- Hangi durumlarda yedek araç alabilirim? 

ALD aracınız ile kaza yaptığınızda, aracınızın çalınması durumunda veya yürümesine engel bir durum var ise yedek araç alabilirisiniz. 

3- Yedek araç için km sınırlaması var mıdır? 

Hayır. Km sınırlaması yoktur. 

4- Ne kadar süre içinde yedek aracı alabilirim? 

Yedek araç talebi tarafımıza ulaştıktan sonra, araç kiralama firmasından talep edilir  ve aynı gün içerisinde teslim edilir.

5- Kullanıcının yedek araç alırken ve iade ederken dikkat etmesi gereken hususlar nelerdir? 

Yedek aracın teslim alınması ve iade edilmesi imza karşılığında yapılır. Alındığı şekilde kontrol edilerek teslim edilir.

6- Yedek araç kullanırken, kaza veya hasar meydana gelirse ne yapılmalıdır? 

En kısa sürede ALD Automotive’e haber verilmelidir. Uzun dönem aracınızla aynı sigorta kapsamı geçerlidir.

7- Yedek araçla ilgili hangi masraflar benden talep edilir? 

Yedekleme hizmeti aşağıdaki kalemleri kapsamaz. 
Yakıt ücreti; teslim aldığınız miktardan az ise talep edilir. 
Kaybolması halinde aracı donanımı anahtarı veya ruhsatı ilgili masraflar; 
Otoyol köprü geçişleri ve trafik cezaları firmanıza yansıtılır. 

TESCİL TESLİMAT

1-Araç Tescil Hizmeti neleri kapsamaktadır? 

Araç Tescil Yönetimi hizmeti kapsamında, ALD Automotive tescil prosesi ile ilgili bütün işlemleri yönetir:  

  • Aracın teslimatında gerekli bütün araç tescil dökümanlarının hazırlanıp, araç kullanıcısına gönderilmesi 
  • Aracın tescil ettirilmesi ile ilgili, tescil maliyetlerinin karşılanması ve bütün vergilerin ödenmesi. Bütün bu maliyetler aracın aylık kirası içerisindedir.

2-Trafik Muayenesi ve egzoz emisyon ölçüm bedeli aylık kira bedeline dahil midir? 

Evet, egzoz emisyon ölçümü ve trafik muayenesi bedeli, aylık kira bedeline dahildir, ekstra bir bedel ödemenize gerek yoktur. Ancak, trafik muayenesine aracınızın ALD Automotive tarafından götürülmesini talep etmeniz durumunda, ilave olarak kapıdan-kapıya hizmet bedeli talep edilir. 

SİGORTA

1- Kaza durumunda rapor ve evrağı kim takip eder? 

Zabıt veya anlaşmalı tutanağın eksiksiz düzenlenmesi kullanıcının sorumluluğundadır .Diğer işlemleri  ALD Automotive yönetir.  

2- ALD Automotive hangi sigorta firması ile çalışır?

ALD Automotive Mapfre Genel Sigorta ile çalışır. 

3- Sigortalar için muafiyet var mıdır?

Evet . Muafiyetli veya muafiyetsiz kasko seçeneklerimiz mevcuttur

LASTİK YÖNETİMİ

1- Lastik değişimi ne zaman yapılır? 

ALD Automotive her 50 000km bir takım lastik değişimini tavsiye eder. Mevsime bağlı lastik değişimi 15 Eylül – 30 Ekim ve  15 Mart – 15 Nisan tarihleri arasında yapılır. 

2- Lastik değişimleri hakkında kullanıcılar nasıl bilgilendirilir? 

Mevsime bağlı lastik değişimlerinde filo yöneticileri bilgilendirilir ve yönlendirilir. 

3- Yol şartlarına bağlı erken lastik yıpranması bu hizmete dahil midir? 

Hayır. Uygun olmayan yol koşulları yada kullanıcıların kullanım şeklinden kaynaklana erken yıpranmalar sözleşme kapsamında değildir.. Bu sebeplerden dolayı hasar gören lastikler değiştirilir faturası kullanıcının firmasına yansıtılır. 

4- Lastik onarımı sözleşmeye dahil midir? 

Hayır. Kullanıcı yedek lastiği ile değişim yapar. Lastik değiştiremeyecek durumda ise yol yardım hizmeti verilir.

FİLO YÖNETİMİ

1- Filo yönetimi ürünü hangi hizmetleri içermektedir? 

ALD Automotive olarak operasyonel filo kiralama kapsamında sunduğumuz hizmetler arasından talep edececeğinizi bütün hizmetleri sunabiliriz. 

2- Filo Yönetiminin ücretlendirmesi nasıl olmaktadır?

Tercihinize göre aylık sabit hizmet bedeli  veya kullandıkça faturalandırılan servis bedeli+ araç başı aylık sabit yönetim bedeli olarak ücretlendirme yapılır.

BAKIM-ONARIM  

1- ALD Automotive hangi riskleri karşılar? 

ALD Automotive’in sunduğu hizmet tam bir bakım programıdır, bu program üreticinin garanti kapsamında karşıladığı tüm onarımları kontrat süresince normal kullanım koşullarında karşılar.  

  • Temel parçalar(örnek: yağ,filtreler.fren balataları,vb) 
  • Uzun ömürlü parçalar garanti tarafından karşılanmaz ya da sınırlı karşılanır(örnek: debriyaj seti, fren diskleri ve amortisörler gibi) ve diğer parçalar normal kullanım şartlarında (örnek: motor,şanzıman, vb)

2- Kullanıcılar temel bakım ile ilgili nasıl bilgilendirilir? 

Temel bakım takibi kullanıcı sorumluluğundadır: 

  • Aracın kullanım kılavuzunu okuyun ve aracın göstergesindeki ikazları takip edin 
  • Periyodik bakımlar için ALD anlaşmalı yetkili servis noktalarından randevu alın 

3- Bakım ve onarım işlemleri ne şekilde yapılabilir?

Bakımların ne sıklıkta yapılacağı araç tesliminde size verilen kullanma kılavuzunda detaylı olarak belirtilmiştir  Kullanıcılar ALD Automotive’i 444 88 30 numaralı telefondan arayarak veya crm.tr@aldautomotive.com adresine e-posta göndererek en yakın servis bilgisini alabilirler 

4- Onarım hizmetleri neleri kapsamaz? 

Sözleşmenin kapsamadığı onarın hizmetleri: 

  • Yakıt ve katkılarını; 
  • Yıkama ve park ücretlerini 
  • Uygun olamayan kullanımdan kaynaklanan: bakım periyoduna uymamak, uygun kaliteli yakıt kullanmamak, kara yolu dışında aracı kullanmak 
  • Araca aksesuar veya reklam uygulaması: uygulamanın yetkili kişilerce aracın garantisine zarar vermeyecek şekilde ALD’nin onayı alınarak yapılması. Sözleşme sonunda aracı teslim aldığı haline geri getirerek iade etmesi gerekir.

ADRESTEN ADRESE HİZMETİ

1- Adresten adrese hizmeti kimlere verilmektedir?

Araç için belirtilen hizmetleri almak için vakit ayırmak istemeyen tüm müşterilere adresten-adrese hizmeti verilebilmektedir.

2- Bu hizmetten nasıl faydalanabilirim?

Bu hizmeti talep etmeniz üzere; aşağıda belirtilen durumlar için, aylık kira bedeliniz içersinde ya da aldığınız hizmetin size fatura edilmesi kaydı ile, adresten adrese hizmeti alabilirsiniz; 

  • Aracın rutin servisleri 
  • Aracın periyodik teknik  kontrolu 
  • Normal ve mevsimlik lastik değişimleri
  • Kaza sonrası hasar onarımı
Bizi arayın!
444 88 30